Úspech doučovania nepozostáva iba zo zlepšenia prospechu v škole. Pokiaľ je doučovanie úspešné, zmení sa celý rad vecí: dieťa má vyššie sebavedomie, je samostatnejšie, viac sa pýta, viac komunikuje. Tak ako aj náš Matúško.
Cieľom nášho doučovania nie je iba zlepšiť známky. Ak študentovi pomôžeme naučiť sa na test a on dostane dobrú známku, nestane sa nič významného okrem toho, že sa mu o niečo zlepší priemer. No ak mu pomôžeme objasniť nepochopenia v základoch a ukážeme mu, ako sa môže učiť aj doma, zlepšíme nielen jeho známky, ale aj budúcnosť. Naučíme ho, ako si vie pomôcť pri učení doma. Pri učení čohokoľvek, nie iba tohto jedného učiva. Dieťa sa bude cítiť sebavedomejšie, pri učení bude samostatnejšie. To je cieľom nášho doučovania.
„Čo všetko som sa naučil: určovanie pod., príd. mien, slovies a zámen, mužský, ženský rod a stredný rod, určovanie podmetu a prísudku, čo je to dvojčlenná veta (holá, rozvitá, neúplná, úplná), jednočlenná veta (slovesná, neslovesná), učím sa, ako sa mám učiť (prejavy a aj ako ich zvládnuť).
Je mi ľúto, že musím odísť. Mal som sa tu dobre. Veľmi príjemné učiteľky, hlavne Andy. Môj cieľ je mať samé jedničky a posunúť sa ďalej. Keď budem vedieť, ako sa učiť, ľahko prekonám akúkoľvek bariéru a naučím sa to, čo sa chcem naučiť.“
Matúš (13)
„- toto doučovanie mu zdvihlo sebavedomie, viac si verí;
– je viac otvorený vyhľadať si chýbajúce informácie;
– je viac otvorený o učive komunikovať, pýtať sa;
– je samostatnejší;
– začína sa viac orientovať na spolužiakov, ktorí sú lepší v učení ako on a vyhľadáva ich spôsob a pochopenie učiva, nechá si od nich poradiť, a keď sa niečo naučí, snaží sa to reprodukovať vlastnými slovami.“
Matúškova mama
Naše doučovanie nie je iba o známkach. Snažíme sa, aby sa dieťa cítilo pri učení a v škole lepšie, sebavedomejšie. Kontaktujte nás ešte dnes a zarezervujte si termín bezplatnej konzultácie.
Po cca 2 mes. nastal zlom a objektívne bolo vidno zlepšenie v učení textu a rýchlosti.
Môj syn sa veľmi rýchlo skamarátil s učiteľmi, rád chodil na doučovanie a po skončení nechcel odísť. Výhodu vidím v individuálnom prístupe, kde každé dieťa prechádza také učivo ako potrebuje. Tiež sa naučil učiť a je pri učení doma samostatnejší. Páči sa mi, že keď v škole máme nejaký problém, ktorý je treba zvládnuť, hneď na doučovaní sa tomu prispôsobia. Vyhovuje mi aj spätná väzba na moje dieťa od učiteľa.
mama Martina
Katarína Gondová (riaditeľka)
Kapitulská 12, IV.posch.974 01 Banská Bystrica
0918 602 000
Mgr. Kvetoslava Žitná (riaditeľka)
Fraňa Mojtu 18 (budova Mediahaus, prízemie), 949 01 Nitra
0905 222 644
Andrea Venényová (riaditeľka)
Krajinská cesta 3 (budova Stavomontu), 921 01 Piešťany
0903 746 612
Lucia Karovičová (riaditeľka)
Šafárikova 183/47, Senec 90301
0908 738 644
Bc. Lenka Gawronová (lektorka)
Hasičská č.2 (Meštiansky dom), Trenčín
0911 777 037
Mgr. Monika Závodná (riaditeľka)
Hlavná 6/11 , 917 01 Trnava
0905 763 422
Lenka Balážová (riaditeľka)
V.P. Tótha 17, 960 01, Zvolen, II. poschodie
0918 606 000