Vraciame sa s dieťaťom v procese učenia k predchádzajúcim látkam, aby sme identifikovali prvý výskyt problému a jeho príčinu. Spoločne ho zvládneme a tešíme sa, ako počas toho dieťa ožíva.
V prípade, že hľadáte všeobecne skôr tému dyskalkúlie, pozrite si informácie na stránke DYSKALKÚLIA.
Koho a kde doučujeme?
Hlavne malé aj veľké deti na ZŠ a SŠ, ktoré si nevedia poradiť s matematikou, mýlia si znamienka, robí im problém pochopiť slovné zadania úloh a pod. Doučovanie prebieha v našich pobočkách.
Akou metódou doučujeme?
Matematiku (počítanie, geometriu,…) doučíme našimi skúsenými lektormi pomocou overeného programu vyvinutého v Dánsku. Doučovanie prebieha jednoduchou a zábavnou formou
Koľko stojí doučovanie?
Každé dieťa je jedinečné a má svoje tempo a iný problém s učením. Preto je doučovanie matematiky vysoko individuálne a aj cena doučovania je individuálna. Využite formulár nižšie a zistite viac.
Už nie som tá typická bifľoška.
Naučila som sa nielen matematiku, ale aj AKO SA UČIŤ. Bola som tu 10x, ale moje učenie sa zmenilo. Už nie som tá typická bifľoška, ktorá sa len biflí a biflí. Už som viac pochopila matematiku, ako narysovať výšku, či čo je to divízia. A keď nabudúce budem unavená, zmätená, či budem duchom mimo, budem vedieť, prečo to robím. Buď som nepochopila slovo alebo si to neviem predstaviť. A nielen som sa učila, ale aj tu bola zábava. Určite sem prídem aj na budúci rok.
Miška
Matika konečne nie je strašiak. Dobrý deň želám, veľmi pekne Vám ďakujem za doučovanie, veľmi nám to pomohlo. V budúcnosti vieme, kam sa obrátiť. Ak sa bude konať letný tábor, dajte mi prosím vedieť. Veľmi ste nám, teda hlavne Oliverovi pomohli, matika konečne nie je strašiak. Som rada, že som sa na Vás obrátila, naozaj odvádzate skvelú pracú!
Soňa L.
Po cca 2 mes. nastal zlom a objektívne bolo vidno zlepšenie v učení textu a rýchlosti.
Môj syn sa veľmi rýchlo skamarátil s učiteľmi, rád chodil na doučovanie a po skončení nechcel odísť. Výhodu vidím v individuálnom prístupe, kde každé dieťa prechádza také učivo ako potrebuje. Tiež sa naučil učiť a je pri učení doma samostatnejší. Páči sa mi, že keď v škole máme nejaký problém, ktorý je treba zvládnuť, hneď na doučovaní sa tomu prispôsobia. Vyhovuje mi aj spätná väzba na moje dieťa od učiteľa.
mama Martina
Je to vôbec možné, aby sa z nenávideného predmetu stal najobľúbenejší? Najprv si položte otázku, PREČO je daný predmet neobľúbený. Môžeme do toho zapojiť vonkajšie faktory ako učiteľ, vyrušujúce prostredie v triede, strach rodiča z matematiky z jeho detstva a podobne. Ale je to skutočný dôvod? Z našich skúseností vyplýva jednoznačné NIE.
„Crrrrrrn“… dobrý deň, dovolala som sa do BASICu v Trnave? Viete, videla som vaše podcasty na vašom webe a veľmi mi dáva zmysel, čo som tam počula. Je to tak zrozumiteľné a tu, kde bývame, nič také ako BASIC, nemáme. Dcérka má problémy s matematikou a nechcem, aby skončila s nálepkou „DYSkalkulik“ , kedy by sme mohli začať k vám chodiť?“ A kde […]
Borisko sa teší, že odštartoval nový polrok z matematiky lepšie ako predtým. V BASICu bol zatiaľ päťkrát a ide mu to dobre. Emko u nás postupne zlepšuje čítanie, písanie a gramatiku. Takto nám o tom napísal. Michal šiel na gymnázium už z ôsmeho ročníka a musí zabrať, pretože je v triede s bývalými deviatakmi. Ale […]
Peťko- diktáty, gramatika a známky „Ďakujem BASICu Jarke a Monike, že sme vás mohli poznať. Najviac, čo sme od vás očakávali bolo, aby sa Peťko (10) zlepšil v gramatike, hlavne v diktátoch. Tie nám robili najväčší problém. Myslím, že za ten krátky čas, ktorý sem chodil, ste to s ním zvládli na výbornú. Jeho diktáty sa v priebehu mesiaca zmenili […]
Rodičia Dianky hľadali pomoc pre svoju dcérku, ktorú veľmi trápilo, že jej nejde počítanie. Dianka si to uvedomovala, že má problém a prejavovalo sa to nervozitou, hlbokým smútkom, zaťatosťou… a preto hneď na pohovore súhlasila, že bude k nám chodiť, pretože CHCE VEDIEŤ MATEMATIKU TAK, AKO JEJ SPOLUŽIACI. A po dvoch mesiacoch? To, čo tu videla a počula, […]
Kde bolo tam bolo… …bola raz jedna krajina. Deti tam skákali cez gumu a kričali: „Desať, dvadsať, trííídsať…“. A potom sa hrali na slepú babu a počítali : „Desať, deväť, osem, sedem, šesť, päť, štyri, tri, dva, jeden. Schovaný, neschovaný idem!“ A počítali skoky a body a kriedy a guľôčky… Jednoducho už škôlkári žili s matematikou každý deň. Ja som už aspoň dvadsať […]
Často sa stretávame s tým, že deti ešte v neskoršom veku stále zvyknú potrebovať pri počítaní prsty. Rodičia aj učitelia to do istého ročníka tolerujú, no čím je dieťa staršie, tým viac je rátanie na prstoch nežiadúce. Ako naučiť dieťa rátať bez prstov? A ako vaše dieťa? Tiež ešte stále ráta na prstoch? Zakazovanie? Ďalším […]
V dnešnom článku vám prinášame príbeh našej skvelej žiačky Melánky, ktorá k nám prišla, pretože potrebovala pomôcť s matematikou a slovenčinou. Melánka je skvelé, šikovné dievča. Trápilo ju však čítanie, písanie a počítanie cez 20 do 100. Keď jej mama videla, ako sa jej dcérka pri učení trápi, neváhala nás kontaktovať. Dohodli sme si úvodné, […]
Nellkina maminka sa zúčastnila našej bezplatnej prednášky „Učenie nie je mučenie„. Na prednáške ju zaujal spôsob, akým riešime problémy s učením a zdôverila sa nám, že jej tretiačka Nelly sa prestáva kamarátiť s matematikou, odkedy sa v škole začali učiť násobenie a delenie. Dohodli sme si bezplatnú konzultáciu s Nelly a jej maminou, na ktorú […]
Katarína Gondová (riaditeľka)
Kapitulská 12, IV.posch.974 01 Banská Bystrica
0918 602 000
Mgr. Kvetoslava Žitná (riaditeľka)
Fraňa Mojtu 18 (budova Mediahaus, prízemie), 949 01 Nitra
0905 222 644
Andrea Venényová (riaditeľka)
Krajinská cesta 3 (budova Stavomontu), 921 01 Piešťany
0903 746 612
Lucia Karovičová (riaditeľka)
Šafárikova 183/47, Senec 90301
0908 738 644
Bc. Lenka Gawronová (lektorka)
Hasičská č.2 (Meštiansky dom), Trenčín
0911 777 037
Mgr. Monika Závodná (riaditeľka)
Hlavná 6/11 , 917 01 Trnava
0905 763 422
Lenka Balážová (riaditeľka)
V.P. Tótha 17, 960 01, Zvolen, II. poschodie
0918 606 000